Порядок розгляду звернень і скарг

Якщо в процесі постачання енергоресурсів виникнуть питання або скарги, Ви можете звернутися до нас у один з таких способів:

  • за телефоном +380 432 554 283, +38 098 270 13 16;
  • електронною поштою за адресою: energyteh@vinnitsa.com;
  • письмово за адресою: Україна, 21022, м. Вінниця, пров. Станіславського, 16;
  • особисто відвідавши наш офіс за адресою: м. Вінниця, пров. Станіславського, 16  з 08-00 до 17-00  (у вихідні та святкові дні – з 9-00 до 10-00). 

У залежності від характеру скарг та звернень нами будуть у найкоротші терміни вжиті відповідні заходи. Звернення, які стосуються якості та надійності постачання  енергоносіїв, а також повідомлення про загрозу електробезпеки, будуть розглянуті негайно. Термін відповіді на письмові звернення – не більше 15 робочих днів з дати отримання нами Вашого письмового звернення. Крім того, з питань дотримання вимог законодавства у сфері енергетики Ви можете звернутися до: